Повернутись назад

Компанія-концесіонер розпочинає управління Херсонським портом

Опубліковано:24 Грудня, 2021

Повернутись назад

Cвоїм першочерговим завданням компанія вважає швидке та повноцінне відновлення його господарської діяльності. «Тепер унікальний порт у гирлі Дніпра працюватиме за сучасними стандартами», — прокоментував успішне завершення передачі ХМТП у концесію співвласник Risoil і ТОВ «Херсонський порт» Олександр Мінов.

Остаточно це стало можливим після підписання між Міністерство інфраструктури України, Адміністрація морських портів України/Ukrainian Sea Ports Authority, ТОВ «Рисоіл-Херсон» і ТОВ «Херсонський порт» актів про передачу майна терміном на 30 років.

«Херсонський порт буде модернізовано, що значно підвищить його ефективність. Йдеться про принаймні 216 млн інвестицій у порт у найближчі 3,5 роки та щонайменше 18 млн грн для інфраструктури Херсону. Зокрема, у планах — співфінансування капремонту доріг на шляху до порту та нового майданчика для вантажівок поза межами міста», — розповів Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.

Засновниками ТОВ «Херсонський порт» опосередковано виступають компанії груп Risoil та Georgian Industrial Group.

«Якісна підготовка дозволяє запустити всі робочі процеси у максимально короткий час. Нами буде застосовуватись сучасний підхід, нове обладнання і технології — це означає не лише збільшення обсягів перевалки, а й вищі зарплати для співробітників, покращення умов та безпеки праці, дотримання високих екологічних стандартів», — підкреслив Олександр Мінов.  

Насамперед компанія-концесіонер планує провести модернізацію та реконструкцію обладнання, механізацію складів, збільшення ємності одночасного зберігання зернових завдяки встановленню додаткових силосів.   

Для цього вже затверджено план-графік здійснення інвестицій та розроблені технічні проєкти.   

Зазначимо, порт є універсальним як за номенклатурою вантажу, що обробляється, так і за місцем  розташування. У ТОВ «Херсонський порт» підкреслюють, що при відносно невеликій площі — він може бути дуже ефективним. Саме застарілість обладнання, техніки і технологій, що застосовувались в порту до концесії, призвело до падіння обсягів перевалки та погіршення фінансового становища підприємства. «Все це має залишитись у минулому», — додають у компанії. 

Нагадаємо, що договір стосовно передачі в концесію майна ДП  “Херсонський морський торговельний порт” було підписано 26 червня 2020 року в присутності Президента України Володимира Зеленського. Консультаційну допомогу протягом усього процесу надавав проєктний офіс з розвитку державно-приватного партнерства «СПІЛЬНО».